Letní bikování KRASLICE
2.-10.července 2011
První stránka SOBOTA AŽ ÚTERÝ, pokračování STŘEDA AŽ NEDĚLE.

Podívej se rovnou na velké fotky
Tentokrát jsme se vetřeli do Markova (Žerykova) rodinného penzionu v Kraslicích. Vrátili jsme se tedy už potřetí na letní bikování do Krušných hor, tentokrát na západní okraj.
SOBOTA 2.7.
Luboš s Petrem a Cigi s Mílou dojeli už dopoledne a hned vytáhli biky na vyjížďku. Zvolili nešťastně zelenou značku, po které to vytlačili na Komáří vrch. Pak sjeli přes Rotavu do Kraslic, kde jsme se odpoledne sešli v hospodě. Já s Honzou (Hřebíkem) jsme přijeli s Žerykem autem a už jsme jen společně s ostatními sledovali vítězný zápas Kvitové ve Wimbledonu.

NEDĚLE 3.7.
Od rána hustě pršelo, takže jsme si zašli do místní staré sokolovny zahrát florbal, fotbálek, basket a "drsně" jsme zaposilovali v tamější retro posilovně:-). Žeryk s Hřebíkem si užili deště při výšlapu na Bleiberg. Večer jsme zašli do Matyldy na výborný Budvárek.

PONDĚLÍ 4.7.
Ráno dorazil Štěpán a počasí se zdálo o dost lepší než v neděli. Luboš se vymluvil na povolené šrouby na kole, ale všichni ostatní jsme vyrazili na kolech do mlhavých hor. Nejdříve po cyklostezce z Kraslic do Klingenthalu a pak už jsme stoupali kolem moderního můstku do hor (modrá zn.). Vyjeli jsme v Kottenheide a pak už jsme mírně sjížděli k jezeru u Muldenbergu. U jezera byla mlha jak u Balatonu po sezóně. Dál jsme stoupali po lyžařské magistrále do Schneckesteinu, kde začalo nepříjemně mrholit, takže jsme tam nečekali na nestíhajícího Žeryka a jeli dál(červená zn.) na kopec k asfaltové dráze na kolečkové lyže, která ale byla drsně nahoru-dolu. Pak jsme sjeli do lyžařského střediska Muhllethen, odkud jsme po pěkné šotolince nastoupali k rozhledně na Aschbergu (900m). Pak následoval pěkný sjezd s částí přes schody z pražců až na Bublavu. Tam jsme dali jídlo v hotelu Sport, kde nás dojel i Žeryk. Po obědě jsme to vzali přes pastviny na červenou zn. vedoucí do Kraslic a tak objevili ranč v bývalém JZD s krásnými kobylkami:-). Večer jsme ochutnávali výborná francouzská vína a Štěpánovi domácí skopové klobásy.

ÚTERÝ 5.7.
Po divokých snech jsme se rozhodli objednat na lekci jízdy na Bublavském ranči. Tentokrát jsme všichni lehce vyjeli po silnici na Bublavu. Majitelka ranče nám udělala rychlokurz jízdy a dokonce jsme vyzkoušeli i klus na koních. Plní zážitků jsme potom dali oběd ve Sportu na Bublavě a pak ještě vyrazili na vyjížďku. Nastoupali jsme po lyžařské magistrále a trochu i klesli, když jsme ztratili správnou cestu a museli se pak vracet zpátky nahoru, ale nakonec jsme trefili na Přebuz. Dál jsme jeli po zelené zn. na nejvyšší horu v okolí Špičák (991m). Výhled tam nebyl žádný, všude jen mlha, ale udělali jsme zápis do vrcholové knihy. Sjezd byl velmi pěkný a navíc jsem ještě kluky zatáhnul do skal po neznačené cestě přes Šišák a Oslí vrch nad Stříbrnou. Ve sjezdu do Stříbrné jsme dokonce narazili na vyjetý singltrek vedoucí lesem přes pěkné houpáky.