Letní bikování
HORA SVATÉ KATEŘINY

30.6.- 8.7.2007
Podívej se rovnou na velké fotky s popiskami!
sobota 30.6.
Příba + Marek vlakem na Moldavu a pak po silnici na Horu Svaté Kateřiny. Petr s Mílou přijeli autem a hned dali sjezd k zámku Jezeří a zpět s koupáním v Dřevařském rybníku. Přijíždí Luboš. Florbal ve škole. Diskotéka Horském Hotelu :-)

neděle 1.7.
Příba, Marek, Luboš, Petr a Míla - sjezd sjezdovky, po německé straně do Brandova, výjezd údolím do Rudolic, pak bez značek přes skálu nad Rudolicemi (jeleni) na červenou zn. a pak koupání v Dřevařském rybníku. Sjezd po zelené zn. k ubytovně.

pondělí 2.7.
Prší, hrajeme florbal v tělocvičně, přijíždí Smích na kole z Moldavy, Cigi a Štěpán autem.

úterý 3.7.
Sjezd do Nové Vsi, pak pěkná červená do Mníšku. Dál kus po silnici a zase červená podél hranic kosodřevinou a pak sjezd k potoku a dál do Českého Jiřetína. Po obědě pak po německé straně (žlutá zn.) stoupáme k chatě Bad Einsiedel a dál sjíždíme nad Deutschneudorf a pak rovnou k hraničnímu přechodu H.S.Kateřiny. Nahoru to objíždíme kolem "Vagonu" po silnici. Večer jdem na prohlídku šachty Mikuláš.

středa 4.7.
Neustálé přeháňky nás smetou do hospody "Dům sportu" v Nové Vsi a pak navštěvujeme už jen větrné elektrárny nad Novou Vsí. Dáváme rychlou koupačku v Dřevařském rybníku. Florbal v tělocvičně, pařba v hospodě Horský Hotel. Přijel Soušl.

čtvrtek 5.7.
Špatné počasí nás zdržuje v Nové Vsi. Petr s Mílou a Lubošem odjíždějí do Prahy. Cigi později vyráží na sólo do Kaleku a zpět po cyklostezce. Příba, Soušl a Štěpán jedou po obědě (červená zn.) z Nové Vsi do Zákoutí a pak volně do Kaleku a dále krásnou cestou podél hraničního potoka do Brandova (zelená a modrá zn.) a zpět do Kateřiny po silnici. Pivko a jídlo dáváme ve "Vagonu".

pátek 6.7.
Cigi odjíždí. Sjíždíme do Německa a pak jedeme po žluté zn. vedoucí po bývalé železniční trati až na křižovatku u Oberlochgmuhle. Tam se napojujeme na zelenou. zn. a stoupáme nahoru a pak jedeme po lesních cestách do Seiffenu. V Seiffenu chytáme špatnou zn. a po troše bloudění se dostáváme k chatě Bad Einsiedel a dál po zelené k hranicím. Tam se napojujeme na českou červenou vedoucí do Mníšku. Na silnici přejíždíme na modrou zn. a po ní dáváme pěkný sjezd do Klínů. Po jídle stoupáme po neznačených cestách nazpátek na silnici a tam pak po červené zn. sjíždíme dolu do Mníšku a dál až ke Kateřině. Štěpán a Marek odjíždějí do Prahy.

sobota 7.7.
Už jen ve dvou vyrážíme po silnici do kopce do Rudolic a pak dál až do Svahové. Pak jsme jeli pěknou zelenou objíždějící kopec až na Zákoutí. Pak sjíždíme po loukách do Mezihoří a pak jedeme po silničkách do Blatna. Dáváme si oběd " U divouse" a pak stoupáme neznačenou "Novoblatenskou cestou" na rozcestí u Starého rybníka. Pak si dáváme kolečko po červené zn. směrem k Hoře Sv. Šebestiána, zkratkou k hranicím a zpět po modré značce kolem Novodomského rašeliniště. Pak jedeme do Kaleku nahoru přes Sv. Annu a pak dolu dlouhým sjezdem. Z Kaleku stoupáme po asfaltové cyklostezce k nádhernému Volárenskému rybníku. Tam odbočíme bez značení k silnici na žlutou zn. a po ní do Svahové. Pak si dáváme perfektní sjezd po "Sluneční cestě" do lyžařského střediska Pyšná. Následovala brutální kamenitá cesta nahoru do Lesné. Pak už jsme jeli po červené a zelené dolu na Kateřinu. Večer jsme zašli do "Vagonu".

neděle 8.7.
Poslední den jsme se vydali na zámek Jezeří. Vyjeli jsme k rozcestí u Dřevařského rybníku a pak jeli po lesní silničce až na modrou značku vedoucí z Lesné k zámku Jezeří. Následoval úžasný dlouhatánský sjezd. Nejdřív čistokrevný singletrack nízkým lesem a pak široké hlinité cesty bukovým lesem. Z Jezeří jsme stoupali zpět po silničce až k Dřevařskému rybníku a tam se svlažili. Následoval poslední sjezd po zelené dolu na Horu Svaté Kateřiny. Po obědě jsme odjížděli autem do Prahy.